Revenga Türkiye (Revenga Ingenieros) firmasının ana şirketi olan GR Technologies, Siemens Railway Automation için geliştirilen Marmary Projesi “CR3 Gebze – Halkalı Banliyo İyileştirme : Yapım & Elektrik & Mekanik Sistemleri” nihai müşterisi olan DLH AYGM İstanbul –Ankara oluşan bir delegasyonu kendi tesislerinde kabul etti. Belirtilen demiryolu kısmı İstanbul Boğazı’nı deniz altında 60 metre derinlikte kesen, 14 km uzunluğundaki bir tüneli içeriyor. Sunumda, Türk Hükümeti ile çalışan ve yürütülen işlerin uygunluğunu denetleyen danışman firma Avrasya’nın da yetkilileri hazır bulundular.Ziyaretin amacı, GR Technologies’in kurulumunu üstlendiği sistemlerin geçerlilik testini gerçekleştirmek idi. Yapılan testler neticesinde hem çalışma ekiplerini hem de müştreyi tatmin edecek şekilde başarılı sonuçlar alındı.

Sonuç olarak dünyanın en komplike demiryolu projelerinden olan, İstanbul’un Asya ve Avrupa yakalarını birbirine bağlayan projenin, dolaşımdaki yolcu ve yük trenlerinin durum saptama çözümlerinden; mühendislik, tasarım, temin, montaj, işletmeye alma konusunda sorumlu olan GR Technologies kararlılıkla ilerlemeye devam etmektedir. Dünya çapında bir yenilik olan sistem, büyük çapta denetleme sistemlerinin bir noktada toplanması anlamına gelmektedir. GR Technologies’in sunduğu sistem, hattın her iki ucunda sıcak kutu, düz teker ya da dikey darbe, sürüklenen nesne sistemleri yanında pantograf göstergeleri ve tekerlek profilini içermektedir. Tüm sistemler saatte 100km hızda çalışma kapasitesine sahiptir.

Dünyanın en önemli ve en zorlu demiryolu projelerinden olan bu büyük komplike projede böylesine önemli bir testin üstesinden gelmek GR Technologies’in olanaklarının ve kapsamlı teknolojisinin göstergesidir.