Railway Tk

Revenga Türkiye, İstanbul’da Üretime Başlıyor

Sürekli bir büyüme, yerel profesyonellerin kalitesi ve parlak bir gelecek, Türkiye'deki GR varlığının 10. yıl dönümü sırasında alınan bir kararın temel unsurları

http://www.railwayturkey.com/haberler/sirket-urun/revenga-turkiye-istanbul-da-uretime-basliyor

Revenga Türkiye, the Turkish practice of Grupo Revenga (GR), a global developer and manufacturer of railway systems, integrated communications solutions, information technologies, and electronic security, will be present at Eurasia Rail 2016. At the event, which takes place in Istanbul from March the 3rd through the 5th, Revenga will showcase its new railway solutions: RailXcan and Metro Engine.

GR Technologies (GRT), a company of Grupo Revenga, already with an exploratory presence in the Nordic countries for the past year, has decided to strengthen its investment in the Region by opening a branch in Stockholm with the named of GR Technologies Sweden AB. The office will be headed by Country Manager Rickard Romander, a seasoned manager and entrepreneur with ample experience in the telecommunications and IT industries, and will be located a Birger Jarlsgatan 2- 114 34 Stockholm.

IMG 0105Revenga Türkiye İş Geliştirme ve Satış Müdürü Hüseyin Ada, 10 Eylül tarihinde IMC Organizasyonun İstanbul Silence Otel’de gerçekleştirdiği 2. Uluslararası Demiryolu Endüstrisi Konferansı’na konuşmacı olarak katıldı.

Bandirma Manisa2Revenga Türkiye, the local Turkish practice of GR Technologies (Grupo Revenga), a European referent in telecommunications and IT solutions, electronic security and railway systems, has been selected by Siemens Rail Automation to deploy Aguterm Plus, its point heater solution, along the Bandirma – Manisa line, located in the West of Turkey. Siemens Rail Automation, in a Joint Venture, was awarded by the Turkish Railway Authority the whole of the project for the development, supply, deployment and set up of the signalling and communications systems in the above-mentioned line.

Revenga Türkiye (Revenga Ingenieros) firmasının ana şirketi olan GR Technologies, Siemens Railway Automation için geliştirilen Marmary Projesi “CR3 Gebze – Halkalı Banliyo İyileştirme : Yapım & Elektrik & Mekanik Sistemleri” nihai müşterisi olan DLH AYGM İstanbul –Ankara oluşan bir delegasyonu kendi tesislerinde kabul etti. Belirtilen demiryolu kısmı İstanbul Boğazı’nı deniz altında 60 metre derinlikte kesen, 14 km uzunluğundaki bir tüneli içeriyor. Sunumda